Martyna & Rafał | sesja ślubna w Dolomitach

Sesja ślubna w Dolomitach

Sesję ślubną Martyny i Rafała zaplanowaliśmy wspólnie przy nasz pierwszym spotkaniu. Wiedzieli że chcą sesję w górach a najlepiej żeby były to Alpy. Padło zatem na, moim zdaniem, ich najpiękniejszą cześć – włoskie Dolomity. W wykonanie tej sesji włożyliśmy wspólnie kawał serducha. Zaliczyliśmy 4 miejsca – 2 wschody i 2 zachody słońca. Sesję rozpoczęliśmy wschodem słońca nad bajkowo położonym jeziorem Braies. W gładkiej tafli jeziora odbijały się okoliczne szczyty a woda miała niesamowity lazurowy kolor. Bardzo zależało nam na zdjęciach w łódce lecz w trakcie wykonywania sesji wypożyczalnia była zamknięta. Postanowiliśmy zrezygnować z tego pomysłu i wrócić do samochodu. Niespodziewanie nagle pojawili się panowie z wypożyczalni 2 godziny przed planowanym otwarciem i udostępnili nam możliwość wykonania zdjęć w domku na palach i w łódce.

Santa Madalena – Val Di Funes

Popołudniowa sesja stała pod znakiem zapytania, lecz pomimo deszczu pojechaliśmy w wybrane miejsce do miejscowości Santa Maddalena w Dolinie Funes. Na miejscu wykonaliśmy kilka zdjęć w deszczu przy pięknej kaplicy San Giovanni. Do naszego apartamentu wróciliśmy koło godziny 24, aby przespać się 3 godziny i ruszyć w kolejne miejsce – Cinque Torri.

Tre Cime di Lavaredo

Niesamowite wrażenie wywarła na mnie Przełęcz Falzarego która mijaliśmy po drodze. Ostatnim miejscem naszej sesji było Tre Cime di Lavaredo. Trafiliśmy tam na bardzo dynamiczną pogodę. Uwielbiam góry w takim wydaniu. Początek szlaku pokonaliśmy w deszczu, lecz nie trzeba było długo czekać aby warunki się zmienił. Ostatecznie zdjecia wykonaliśmy w pełnym słońcu. A zachód słońca był cudowny. Zapraszam do galerii Martyny i Rafała!